Unity یک پتنت سیستم توکن درون بازی مبتنی بر بلاکچین ارائه می‌کند

شرکت مادر توسعه‌ی موتور بازی Unity که در دانمارک واقع شده است، برای ثبت اختراع توکن‌های کریپتوکارنسی در بازی پرونده تشکیل داده است. اسناد مربوط به ثبت اختراع و علامت تجاری ایالات متحده در روز ۵ مارس منتشر شد‌‌.

0 85

فناوری‌های Unity، که طبق گفته مدیرعامل آن نرم‌ افزارش مورد استفاده حدود نیمی از بازی‌های ویدئویی در جهان است، در حال حاضر کمبودهای موجود در بازار توکن‌های درون بازی را هدف قرار داده است.

“در حال حاضر هیچ راه شناخته شده‌ای برای تخصیص اشیاء (فیزیکی و مجازی) به شناسه‌های منحصر بفرد که امکان تغییر، انتقال، مبادله پایاپای، مبادله، معامله، اعطا، و ارتباط با یک محل را برای این اشیاء فراهم کند وجود ندارد.” در شرح و توصیف پرونده ثبت اختراع آمده است که:

هیچ پلتفرم رایج یا استانداردی برای درک چگونگی انجام این کار در بین کاربران، اپلیکیشن‌ها و محیط‌هایی که توکن‌ها و اشیاء مرتبط با آنها بتوانند به منظور ایجاد مجموعه‌ها و وقوع رویدادها براساس تحولات شیء توسط اپلیکیشن‌ها یا کاربران دستکاری شوند وجود ندارد‌

در این هفته، استارت‌آپ توکنیزاسیون دارایی دیجیتال Enjin یک کیت توسعه نرم افزار (SDK) اختصاصی برای Unity منتشر کرد. این کیت امکان ایجاد، ادغام و مدیریت توزیع توکن‌های سازگار با ERC1155 روی بلاک‌چین اتریوم (ETH) را برای توسعه دهندگان Unity فراهم می‌کند.‌

اعلامیه Enjin در مورد SDK خود نیز به این موضوع اشاره می‌کند که توکنیزاسیون دارایی قابلیت همکاری را فراهم می‌کند و به بازیکنان اجازه می‌دهد که از اقلام مجازی خود را در بازی‌های مختلف استفاده کنند.

پس از انتشار اخبار مربوط طرح‌ها ادغام با اپلیکیشن چت کانادایی KIN KIN در سال گذشته، در ماه نوامبر، این شرکت استارت‌آپ خرید درون برنامه‌ای کریپتوکارنسی اپ کوینز (AppCoins) قرارداد امضا کرد‌.

شاید از این مطالب هم خوشتان بیاید.

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.